Wednesday, April 13, 2011

MegaHydrate ali Active-H ?


(webpage in english with links to the webshop to order MegaHydrate)


Naj se navežem na moj prejšnji članek o MegaHydrate. Govorila sem o tem, da MegaHydrate dvigne vibracijsko frekvenco našega telesa. Mnogi poznamo tudi Flanaganov MicroHydrin, ki se je kasneje, "čez noč", spremenil v Active-H. In smo se vsi, ki smo pred tem poznali učinke MicroHydrina, morali sprijazniti z novim imenom in novim izdelkom. Seveda ne samo s tem, tudi z drugačno sestavo, drugačno barvo in drugačnimi občutki v telesu. In seveda tudi z drugačnimi rezultati. Pa se je še vedno govorilo kot o istem izdelku. Zakaj? Zato ker je bil na to vezan zaslužek? Kdo ve.

...... morda pa le zato, ker se boljšega do danes v Evropi ni dalo dobiti.
S prejšnji besedami in tistimi v nadaljevanju ne želim trditi, da so učinki Active-H slabi. Ne, tega ne želim trditi. Za mnoge, predvsem za tiste, ki niso poznali MicroHydrina, so odlični. Rezultati prav tako. In če so uporabniki zadovoljni s tem produktom in z njegovimi rezultati, je prav, da z njim nadaljujejo. Se gre samo za razliko. Ker smo ljudje različni, tudi posegamo po različnih stvareh. Pri Active-H in MegaHydrate velja isto. Nekaterim bolj odgovarja eno, drugim drugo. Nekateri potrebujejo pomaranče za dobro počutje, drugi limone.

Moram reči, da sem tudi sama kar nekaj let vztrajala pri Active-H, bolj v upanju in veri, da je to isto, kot je bil MicroHydrin, ampak rezultati so meni osebno govorili čisto nekaj drugega. Pa sem kljub temu vztrajala. Zakaj? Še sama ne vem, morda samo zato, ker sem hotela verjeti v nekaj ali nekoga in sem upala v iste rezultate. Pa jih ni bilo. Vsaj istih ne.

Mnogi me sedaj, ko sem začela govoriti in javno pisati o MegaHydrate, sprašujejo v čem je razlika med MegaHydrate in Active-H. Predvsem tisti me sprašujejo, ki vedo za Active-H, za MicroHydrin pa sploh še niso slišali, poznajo pa ime Flanagan.

Mnogi ljudje, ki so bili včasih zvesti MicroHydrinu, so mi dejali, da so po uvedbi Active-H prenehali naročati ta produkt in so iskali svojo pot do nekdanjega produkta z imenom MicroHydrin. Prepričana sem, da so jo našli. Mnogi so mi to celo sami potrdili.

Mnogi nekdanji uporabniki MicroHydrina, ki so na lastni koži začutili učinke tega produkta, ki so bili po mojem mnenju fenomenalni, za kar se zahvaljujem prof. dr. Iztoku Ostanu, da je pred leti pripeljal MicroHydrin v Slovenijo, ki se je žal kasneje ukinil, so mi osebno celo izrazili svoje globoko nezadovoljstvo z Active-H.
Kaj torej narediti? Naj vse te ljudi še sedaj in še naprej poizkušam prepričevati o tem, da je Active-H kljub temu fenomenalen produkt, če še sama nisem bila, danes niti, v to prepričana?

Odločila sem se, da bom tiste, ki so bili in so še danes zadovoljni s tem produktom, pustila z njihovo odločitvijo in nadaljnjim uživanjem Active-H, ki je za mnoge še vedno odličen produkt. Za mnoge tudi bolj primeren glede usklajenosti z energijo in frekvenco njihovega telesa in morda tudi z bioresonančnimi rezultati. Za mnoge ljudi z, recimo temu, nežnejšo strukturo, je bolj primerno uživanje nečesa, kar ima nižjo vibracijsko frekvenco in manj negativen ORP (Active-H) kot višjo frekvenco in višji negativni ORP, ki je v MegaHydrate. Ljudje smo različni, ni enake formule, ki bi popolnoma vsakega pripeljala do istih rezultatov. Nekaterim je dovolj Active-H, drugi potrebujejo nekaj drugega. Jaz sem glede na dolgoletne izkušnje z Microhydrinom, hotela nekaj drugega. Da bi bilo z istimi učinki in rezultati kot MicroHydrin.
Le tega nisem našla, vsaj Flanagnovega MicroHydrina ne, sem pa našla Flanaganov MegaHydrate, nadgradnjo MicroHydrina, ki se ga spet da, po dolgem času, dobiti tudi v Evropi, preko angleške naturopatske klinike The Finchley Clinic. Od leta 2012 pa tudi v Sloveniji. Za več informacij o naročanju v Sloveniji klikni na to povezavo

Šele tedaj, ko sem osebno preizkusila MegaHydrate in ugotovila, da je občutek podoben tistemu, kot tedaj ko sem še uživala MicroHydrin, bolj točno še bolj občuten, sem začela o MegaHydrate govoriti in pisati tudi javno. Ker menim, da je prav, da se informacija razširi med ljudi. 


Razlika med MegaHydrate in Active-H

Je razlika ali je ni?

Moj odgovor na osnovi informacij, ki sem jih prejela in katere smatram, da jih ni za tajiti, je  sledeči. Ja, je razlika. Ne, to ni eno in isto. Sledi obrazložitev po točkah za boljše razumevanje.

1. Če se navežem na moj prejšnji članek o Megahydrate, bi lahko rekla, da MegaHydrate mnogo bolj dvigne vibracijsko frekvenco naših teles kot to naredi Active-H. Če govorim v jeziku številk, je negativni ORP (redoks potencial) MegaHydrate mnogo višji kot je v Active-H. To potrjuje tudi testiranje pokojnega prof. dr. Barbiča, ki je opravil primerjalno ORP raziskavo (glej v nadaljevanju). Primerjal je več Flanaganovih produktov. Active-H je imel najnižje rezultate. Kar ne pomeni, da je Active-H slabši produkt, je samo bolj primeren za nekatere ljudi. Drugi bodo posegali po MegaHydrate. 

2. Če govorim v govorici sestavin, imata Active-H in MegaHydrate različne sestavine. Je obrazloženo v nadaljevanju.

3. Če govorim v govorici izgleda, je izgled popolnoma drugačen, Active-H prah je sive barve, MegaHydrate pa je bele barve.

4. Če govorim v govorici počutja po zaužitju enega ali drugega, je počutje popolnoma drugačno po Active-H v primerjavi s počutjem po MegaHydrate. To govorim na osnovi osebne izkušnje. Naj vsak poizkusi sam.

5. Če govorim v govorici rezultatov? To mora vsak ugotoviti sam na osnovi občutkov v sebi in počutja in morda tudi na osnovi svojih lastnih laboratorijskih izvidov.


Sestavine

Pa pojdimo sedaj na sestavine. Najprej na tiste, ki so bile v Active-H (sedaj ga ni več!). Na angleškem prospektu, ki se ga je včasih dalo dobiti pri podjetju, ki je v EU včasih tržilo Active-H, je pisalo, da so sestavine, ki so vsebovane v Active-H sledeče: Magnesium carbonate, magnesium citrate, Mi­crocluster® Silica and Tricalcium phosphate. Za ogled izvirnega prospekta katerega sem maloprej omenila -> KLIKNI TUKAJ.

Kaj pa sestavine v MegaHydrate?
Vitamin C (as ascorbyl palmitate), MegaHydrate™ Microcluster®, Silica Hydride Powder Proprietary Blend: Potassium Citrate, Silica, Potassium Carbonate, Oliec Acid, Hydrogen Negative Ions. Za prevod v slovenski jezik -> KLIKNI TUKAJ

Ni treba bit kemik, da se vidi razlika že na prvi pogled.

Kaj pa rezultati ORP testiranja?

Ki ga je opravil pokojni prof. dr. Barbič novembra 2007 ?

Razlika v ORP rezultatih med MegaHydrate in Active-H je sledeča:



Magnetno mešalo z enakimi vrt.
Hydrogen Boost
ORP   pH
Mega Hydrate ORP   pH
Mega H-

ORP    pH
Active-H H223107 ORP   pH
Čas po
mV
mV
mV
mV
5 min
- 500   10,0
- 640   9,40
- 560   9,74
- 480   5,18
20 min
- 840   10,4
- 727   9,45
- 670 10.14
- 490   6,40
30 min
- 847   10,0
- 725   9,76
- 780 10,02
- 579   7,00
60 min
- 844    9,5
- 738   9,52
- 800  9,94
- 603   8,15
90 min
- 840    9,4
- 724   9,21
- 800  9,93
- 541   8,60
120 min
- 830    9,3
- 790   9,12
- 790  9,93
-  46    8.61
180 min
- 830    9,4
- 778   9,03
- 781  9,90
+  5     8,65
240 min
- 830    9,4
- 753   9,00
- 780  9,48
+121   8,61
300 min
- 820    9,4
- 722   8,94
- 770  9,50

360 min
- 810    9,4
- 717   8,92
- 743  9,44

420 min
- 807    9,3
- 605   8,88
- 285  9,40

480 min
- 780    9,3
- 230   8,85
-   97  9,40

540 min
- 760    9,3
- 105   9,20
-  35  9,30

600 min
- 740    9,4
-   40   9,52
-  14  9,31

660 min
- 220    9,4     
+  12   9,28
+ 37  9,27

720 min
-   10    9,3
+  53   9,13
+ 75  9,21



Za razumeti kako ORP deluje na naše telo predlagam tudi branje knjige prof. dr. Iztoka Ostana "Ko zdravila odpovedo" - Založba Aura.

Za bolj detaljno informacijo glede testiranja prof. dr. Barbiča -> KLIKNI TUKAJ za presneti pdf dokument o testiranju v celoti. 

Prof. dr. Barbič je opravil testiranje tudi na MegaH in Hydrogen Boost (ki ga Flanagan ne prodaja več). Iz rezultatov je razvidno, da je MegaHydrate, med različnimi Flanaganovi produkti, ki so še vedno na razpolago za nakup, dosegel prvo mesto.

Če želiš naročiti MegaHydrate -> KLIKNI TUKAJ

Je kdo, ki bi želel poizkusiti iti po novi poti in zato poizkusiti produkte s podobnimi učinki kot nam jih je dajal Active-H, sedaj MegaHydrate, toda z malenkost drugačnimi sestavinami o čemer bom še pisala?
Se gre za produkte Oxygen Elements Max in Silica Plus. Za več informacij v angleškem jeziku klikni na spodnje povezave:
Oxygen Elements Max
Silica Plus (je primerno uživati skupaj z Oxygen Elements Max)


Marina Butala Cigoj s.p., zunanja sodelavka angleške naturopatske klinike The Finchley Clinic za Slovenijo in druge države bivše Jugoslavije




0 comments:

Post a Comment