Friday, January 21, 2011

Izkušnje z Oxy Powderjem, prahom ki prinaša kisik (svetlobo) v debelo in tanko črevo (1)

Za izkušnjo s prahom za čiščenje črevesja sem se odločila, da bom izkoristila vikend, saj nisem vedela kako se bo moje črevesje odzvalo na dodan kisik. Doma bi bilo lažje, če bi morala it večkrat dnevno na wc. Zato se je moja prva izkušnja z Oxy Powderjem začela prejšnji petek zvečer.

Začela sem z eno kapsulo zaužito tik pred spanjem s polnim kozarcem prijetno tople vode. Ker nisem takoj zaspala, sem kmalu začutila v želodcu in črevesju prijeten občutek svežine. Med spanjem nisem imela nobenih težav glede tega, da bi se ponoči prebujala, ker bi me poganjalo na wc. Jutranje blato je bilo bolj tekoče. Ampak glede na nadaljnje izkušnje, se to precej utekočinjeno blago dogaja samo na začetku, ko je črevesje še zelo »zastrupljeno«. Kasneje je jutranje blato samo malo bolj mehko, občutek vedno bolj čistega črevesja pa se povečuje.
V soboto zjutraj, sem kot prvo stvar tega jutra, vzela še eno kapsulo. Celo soboto nisem imela nobenih težav, da bi morala zaradi tega biti v bližini stranišča. Šele zvečer je prišlo do ponovnega odvajanja. Občutek sem imela kot bi se iz mojega črevesja izločilo blato, ki se že kar nekaj časa ni izločilo.
Nato sem vzela še eno kapsulo v soboto zvečer, eno v nedeljo zjutraj in še eno v nedeljo zvečer. V tem času se je moje črevesje kar občutno spraznilo, ampak brez težav, da bi morala zaradi njih biti vezana na bližino wc-ja.

Druga izkušnja se je nadaljevala ta vikend.
Doziranje sem povečala na 4 kapsule dnevno, 2 zjutraj in 2 zvečer. Razlika med prvo izkušnjo in slednjo je bila samo v tem, da je bilo čiščenje črevesja malo bolj temeljito. Toda nikakršnega neprijetnega poganjanja na blato izven jutranjega in večernega termina.

S tretjo izkušnjo bom nadaljevala čez dva tedna, saj je temeljito očiščenje črevesja, tako debelega kot tankega črevesa, zelo pomembno, preden se lotimo čiščenja jeter, naslednje faze čiščenja telesa, česar se bom tudi lotila kot poizkusni zajček same sebe, saj tega nisem še naredila, niti v času preden sem napisal knjigo "Reši svoje dojke, reši svoje življenje". Tudi o teh izkušnjah bom poročala v tem blogu.

Za temeljito čiščenje črevesja proizvajalec prahu Oxy Powder priporoča sledeče:

Začni s 4 kapsulami, ki jih vzameš zvečer na prazen želodec, z velikim kozarcem vode. Če naslednjega dne ne doživiš 3-5 izločanj blata, povečaj doziranje za 2 kapsuli vsak večer, vse dokler naslednjega dne ne doživiš 3-5 izločanj blata.

Ko prvič doživiš 3-5 izločanj blata, se to šteje kot tvoj prvi dan 7-dnevnega temeljitega čiščenja črevesja, ko v roku 7 dni zaužiješ isto številko kapsul, kot si jih vzel-a zvečer pred dnevom, ko si doživel-a 3-5 izločanj blata.

Za vzdrževanje čistega stanja črevesja zaužiješ isto število kapsul kot si jih zaužil-a v terminu 7-dnevnega temeljitega čiščenja, 2-3 krat tedensko ali po potrebi. To količino prahu lahko uživaš v nedogled. Oxy Powder ne ustvarja odvisnosti kot to ustvarijo kemikalije in umetna odvajala. Oxy Powder na nežen način pomaga očistiti, oprati in razstrupiti  debelo in tanko črevo brez nevarnosti, ki jih prinašajo stranski učinki, ki jih imajo umetna odvajala ter zeliščni očiščevalci črevesja!

(blog se bo nadaljeval s tujimi izkušnjami z Oxy Powderjem)


Če ti samostojno naročanje bolj ustreza kot naročanje s posredovanjem, vstopi v spletno trgovino angleške klinike s klikom na spodnjo povezavo.


Marina Butala Cigoj, zunanja sodelavka angleške naturopatske klinike The Finchley Clinic 


0 comments:

Post a Comment