Friday, December 24, 2010

Vsem vse naj naj naj ....... :)


Omejeni jaz pravi: “Skrbi me za prihodnost.”
Božanski jaz pravi: “Božanska moč deluje skozi mene, delujem skladno z najboljšimi občutji in mislimi, ne skrbi me za prihodnost.”

Omejeni jaz pravi: “Ne bo mi uspelo. Nisem dovolj dober.”
Božanski jaz pravi: “Božanski sem, dosežem lahko vse na kar se odločno osredotočim.”

Omejeni jaz pravi: “Nisem dovolj izkušen.”
Božanski jaz pravi: “Sem gospodar svojega življenja in soočam se lahko z vsako življensko situacijo.”

Omejeni jaz pravi: “Nisem dovolj pameten.”
Božanski jaz prvi: “Sem vsevedna božanskost, v sebi imam vse vrste znanja, sposobnosti in moči.”

Omejeni jaz pravi: “Nisem zadovoljen s svojo zunanjostjo.”
Božanski jaz pravi: “Izviram iz božanske svetlobe, moje telo je izpolnjeno z božansko energijo in lepoto.”

Omejeni jaz pravi: “Družina me ne razume.”
Božanski jaz pravi: “Ljubim in spoštujem vsakogar, upoštevam glas vesti in imam trdno vero, da bo vse dobro.”

Omejeni jaz pravi: “Bojim se napačne odločitve.”
Božanski jaz pravi: “Vse kar kadarkoli mislim in naredim je vedno za dobro vsega sveta.”

Omejeni jaz pravi: “Preveč sem zaposlen, nimam časa.”
Božanski jaz pravi: “Živim docela v sedanjem trenutku, moj um je sproščen, uravnotežen in umirjen. Svoji božanskosti dopuščam, da v pravem trenutku uresniči vse, kar potrebujem.”

Omejeni jaz pravi: “Ne maram se.”
Božanski jaz pravi: “Popolnoma se sprejemam, sem čist in poln blaženosti. Mislim in čutim ljubezen ter radost.”

Omejeni jaz pravi: “Moje delovanje nima smisla, tako ali tako ne morem ničesar spremeniti.” Božanski jaz pravi: “Vidim samo dobro, čista ljubezen je v vsakomer in povsod. Prav vse je čista ljubezen. Vse je božansko.”




*********************************************************************************
Staro leto počasi končuje, novo pa se nam približuje. Želim ti mnogo lepih in prijetnih trenutkov med Božičnimi prazniki in eno Novo leto polno ljubezni, miru in spokojnosti.

Marina Butala

0 comments:

Post a Comment