Tuesday, September 20, 2011

Samento pomaga v nekaterih primerih depresije



O mojem odgovoru gospe, ki je spraševala o razliki med Samento in MegaHydrate in je med drugim spraševala o Samento v primeru avtizma, sem pisala v članku, ki se nahaja na naslovu -> http://klinika-za-zdravje.blogspot.com/2011/09/samento-ali-megahydrate.html

Zakaj omenjam avtizem? Zato, ker je moje osebno prepričanje, da je vzrok, ki pripelje do avtizma ali do depresije ali do katerekoli druge težave, ki vpliva bodisi na počutje ali na obnašanje, v glavi. Dobesedno in fizično v glavi.

Sama sem na osnovi svoje izkušnje uporabe Samento kapljic pri sinu, ugotovila, da zna Samento biti rešitev v takih primerih. Za večje razumevanje nadaljujem z besedilom, ki ga je napisal dr. medicine, prof. Yordan Yordanov , psihiater,  psihoterapevt in psihofarmakolog, ki je preizkušal s kapsulami. Njegovo sporočilo je sledeče:
"Z vami bi želel podeliti moja opazovanja na 5 bolnikih z depresijo v preteklem mesecu. Govorim o endoegnih depresijah - zmernih do težkih. Doziranje je bilo 3 x 200 mg Samento skupaj s hrano ali takoj po obroku. Nekateri izmed teh bolnikov je bilo na antidepresivih - znani Prozac, Ludionmil, Anafranil, itd. V 10 do 12 dnevih po dodajanju Samenta so poročali o večjem izboljšanju razpoloženja v primerjavi s časom, ko so jemali samo antidepresive. Poročali so tudi o povečani živahnosti, kar je zelo pomembno pri tako imenovanih enostavnih oblikah depresije.       
Eden od bolnikov, 32-letni umetnik, je poročal, da je med 10. in 11,5 dnevnom polovica asteničnih simptomov, to so šibki dražljaji, pomanjkanje pobude in težave pri koncentraciji, izginilo in on je ponovno pričel delati.
Študentka iz Sofijske Univerze je začela uporabljati samo Samento. Na žalost je narobe razumela priporočilo o doziranju in je vzela samo eno 200 mg kapsulo Samenta namesto treh (oz. eno 600 mg kapsulo). Kljub temu ugotavlja boljšo koncentracijo in lažje učenje.
Tretji bolnik, 43-letna ženska z depresijo trdi, da se počuti veliko živahnejša in njeni asociativni procesi bolje tečejo. To so rezultati bolnikov z depresijo.
Prav tako sem sam uporabljal Samento tri tedne zaradi želodčno-črevesnih težav. Pred nekaj meseci sem bil na gastroskopiji in niso našli nobene razjede več. Tik pred začetkom uživanja Samenta, je bil test na Helicobacter pylori, ki sem ga naredil v laboratoriju klinike Lechitel, pozitiven. Saj veste, da so razjede v glavnem posledica te bakterije.
Kakšni so bili rezultati pri 3 x 200 mg Samenta dnevno? Z 8 - 10 dnevom sem se počutil mnogo bolj energičnega. Utrujenost, ki je bila prej značilna ob koncu delovnega dne - okoli 17. ali 18. ure - je izginila. Plini zaradi katerih sem trpel, so izginili, prav tako pa tudi zgaga, s katero sem se pred tem bojeval z Ranitidinom.
Menim, da se tukaj gre za vrsto prehranskega dopolnila, ki ima nekaj skupnega z netropskimi pripravki, ki jih v glavnem uporabljajo pri zdravljenju senilne demence. Znano je, da v zadnjem času vse več ljudi trpi za Alzheimerjevo boleznijo. Samento tako odpira novo priložnost za zdravljenje demence. Zakaj to sumim in zato priporočam proizvajalcu naj izvede študije v tej smeri? Po tednu dni, ko sem ga užival, sem bil precej živahnejši in sem ugotovil, da je bilo asociativno razmišljanje občutno boljše. Ko berem težka tuja besedila, mi jih je lažje razumeti. Sodeč po mojih osebnih rezultatih, sem opazil netropski učinek, ki je bil formuliran med leti 1972-1973 s strani Belgijskega farmakologa Giurgea iz podjetja UCB (Union Chemie Belge).
Izvirna hipoteza za netropsko delovanje je bila kasneje dopolnjena, saj se je izkazalo, da je Samento vplival tudi na druge organe in sisteme v človeškem telesu. Ampak se ne bom spuščal v podrobnosti, bom samo preprosto priporočal izvedbo takšnih študij, da bi videli presnovo možganskih celic, saj je znano, da netropski agenti, še posebej Pyravetam, Belgijski Nootropi, Bolgarski Pyramem, kot tudi Bolgarska kombinacija zdravil Fezam, Orocetam, itd, povečajo proizvodnjo snovi, ki so vir energije za živčni sistem.
Vir zgornjega članka se nahaja na spodnjem spletnem naslovu: http://www.samento.com.ec/sciencelib/sarticles/samentohelpsdep.html


Priporočilo angleške naturopatske klinike o uporabi tekočega Samento izvlečka je sledeče: začni z eno kapljico dnevno, pol ure pred obrokom in pomešano v 1,5 dcl vode. Preden popiješ, počakaj eno minuto. Povečuj število kapljic vse dokler ne prideš na 15 kapljic dvakrat dnevno. Od tega trenutka dalje je za ocenit rezultate priporočljivo uživati Samento vsaj 2-3 mesece. Če v tem času še ne bi bilo pričakovanih rezultatov, podaljšati uživanje na najmanj nadaljnje 3 mesece.
Kljub temu, mi je Mark G. Lester osebno dejal, da tudi sam priporoča ljudem dvig doziranja na 30 kapljic dvakrat dnevno v težjih primerih.
Priporočilo ameriškega proizvajalca pa se malenkost razlikuje. Začetek je enak, le da se po njihovem priporočilu lahko postopoma pride na uživanje 30 kapljic dvakrat dnevno.


Priporočilo za uživanje 600 mg Samento kapsul pa je sledeče: 1 kapsula dnevno s pol kozarca vode pol ure pred obrokom. V nekaterih primerih je potrebno več kapsul. Za se orientirati glede svojega osebnega doziranja, je priporočljivo prebrati članek "Samento - panacea, ki obstaja".

Uživanje Samento v času nosečnosti in dojenja ni priporočljivo! Naj ga ne uživajo niti ljudje s transplantiranimi notranjimi organi!

Po besedah angleškega naturopata Marka G. Lesterja je bolje uživati kapljice kot kapsule saj jih telo lažje vsrka kot prah v kapsulah, pa še cenejše so za isto dobo uporabe in z istimi rezultati!

Klikni na spodnje povezave (linke) za več člankov o Samento:




Marina Butala Cigoj s.p., sodelavka angleške naturopatske klinike The Finchley Clinic

0 comments:

Post a Comment