Friday, November 18, 2011

Čiščenje jeter in žolčnika z OxyPowderjem – 4/7 del


Sama sem se lotila čiščenja jeter in žolčnika, po sistemu kot je opisan v prejšnjem članku. Sem pa se odločila, da bom objavila tudi malo drugačno izkušnjo čiščenja jeter in žolčnika.

Zgodba gospe, ki je bila diagnosticirana z žolčnimi kamni in se je odločila rešiti se kamnov brez operacije, se nahaja na spletnem naslovu

Prevod pa je sledeči:

Prestrašila sem se, ko sem šla pred nekaj dnevni na kontrolo k zdravniku in so mi ugotovili, da imam žolčne kamne. Ultrazvočni pregled naslednjega dne je potrdil, da je četrtina mojega žolčnika polna kamnov. Zdravnik mi je dejal, da se verjetno gre za holesterinske kamne, ki so posledica nezdravega prehranjevanja. To je bilo zame eno veliko presenečenje.Prav tako je dodal, da bo potrebna operacija, če se gre za resno stanje.

Česar pa mi zdravnik ni dejal, je to, da ob vsaki operaciji odstranijo žolčnik v celoti, namesto da bi odstranili samo kamne kot sem si to sama predstavljala. Da dobesedno ni druge izbire kot popolna odstranitev. Ni šans, da bi šla na pot na kateri bi odstranili katerikoli moj organ (ps. to me spominja name pred leti, kar sem opisala tudi v knjigi »Reši svoje dojke, reši svoje življenje«. Ta gospa je enako sem premišljevala). Ne glede na organ, bo le ta ostal z mano vse dokler ne bo moja duša zapustila ta svet.

In na tej točki me je internet rešil. Ko sem iskala več informacij o žolčnih kamnih, sem naletela na strani o čiščenju žolčnih kamnov. Po tem, ko sem prebrala več strani o tem, sem se tudi sama odločila za to in naredila to z uspehom ter z naslednji sestavinami in na naslednji način:

Sestavine/orodja:

-          250 ml (1/2 litra) sveže stisnjenega limoninega soka (približno 4 limone)
-          500 ml (1 kapljico) deviškega oljčnega olja
-          veliko zelenih jabolk, ki bodo zadostovale za 3 dni hladno stisnjenega soka
-          ena jedilna žlica
-          en kozarec
-          cedilo

Priprava pred čistilnim dnevom

Postila sem se dan in pol (četrtek pol dneva in ves petek) s samo jabolčnim sokom, da bi očistila svoje črevo. To pomaga, da  se kamni ne bi zataknili nekje v črevesju, če jih morda imamo veliko. Dan in pol nisem jedla nobene trde hrane, sem samo pila jabolčni sok.

Čistilni dan

Imela sem lahek zajtrk s krekerji in sladko tekočo čokolado. Drugače pa nisem zaužila ničesar trdega. Poleg tega je treba na čistilni dan prenehati jesti že opoldne.

Nato sem nadaljevala s pitjem jabolčnega soka in vode vse do 18.00 ure popoldne. Nato nobene tekočine za vsaj pol ure. Med tem časom si lahko stisnemp nekaj limon vse dokler jih ne stisnemo za 250 ml.

Svoje čiščenje sem pričela ob 19.00 uri. V kozarcu sem zmešala 2 jedilni žlici svežega limoninega soka s 4 žlicami oljčnega olja in nato sem to počasi pila. Vlegla sem se na posteljo na desno stran, da bi dovolila tekočinam, da bi hitreje vstopile v moj žolčnik. Nadaljevala sem s pitjem mojega čistilnega koktajla. To tekočimo sem pila počasi. Srebanje se je zaključilo med 22.30 in 23.00 uro.

Najslabša stvar tega koktajla ni toliko okus olja, čeprav ga skorajda nisem čutila, kljub pritožbam nekaterih drugih ljudi, pač pa je pri meni bil bolj problem zaradi kislega okusa limoninega soka, ki me je pikal po grlu. Če bo to zelo moteče, lahko popijemo samo majhen požirek jabolčnega soka, da speremo kislost iz ust, ampak res malo, da ne bi limonin sok izgubil na svoji kislosti.

Ko s pitjem koktaila zaključimo, ostanemo ležati na desni strani in zaspimo.

Naj razložim delovanje limoninega soka. Sok bo pomagal stopiti holesterinske kamne, da bodo manjši ali celo tako, da se jih bomo znebili v celoti in jih bomo v wc školjki videli kot zelenkasto tekočino namesto kot kamne. Oljčno olje pa se uporablja, da bi podmazalo naša jetra in žolčnik, da bi se kamni lažje premikali po poti navzven.

Kakorkoli že, zbudila sem se okrog 5 ure zjutraj z očitnim pozivom, da moram iti na stranišče. Tukaj nam bo naše cedilo prišlo zelo prav. Da, uporabila sem cedilo za zajemanje svojih iztrebkov, da bi ujela žolčne kamne. Normalno blato bi z lahkoto šlo skozi sito, ampak sramotno zame je to, da trpim tudi zaradi zaprtja (ps: OxyPowder, s katerim prej očistimo črevesje, pomaga, da se to ne more zgoditi) in je zato v situ ostalo tudi nekaj trdih kosov, ki so bili stari tudi več kot 2 dneva. Bljak. Podrezala sem s palčko po tej zadevi, vendar nisem našla ničesar, kar bi bilo podobno žolčnim kamnom.


Po skoraj 10 minutah sem se predala in vrgla proč moje sito in ga umaknila. Nenadoma pa sem zagledala kako nekaj zelenih stvari plava v moji strniščni školjki. Ker nisem imela na sebi očal, sem mislila, da je to morda nekaj zelenjave, ki sem jo pojedla nekaj dni nazaj. Toda to je bilo intenzivno zelene barve, kar se je izločilo po nekaj nevsakdanjih gibih črevesja. Te zelene koščke sem pobrala zato, da bi jih bolje pogledala. Bili so žolčni kamni! Eden je bil 3 cm dolg in 1 cm širok. Ti holesterinski kamni so znotraj oljnati, odzunaj pa precej trdi in zelene barve. Nekateri ljudje izločijo tudi trše, kalcificirane verzije žolčnih kamnov.  Nisem se obremenjevala s tem, da bi jih shranila in sem jih z gnusom odvrgla nazaj v wc školjko. No, nekaj jih je vidnih na zgornji sliki, čeprav le ta ni dovolj jasna. Za primerjavo sem poleg kamnekčov dodala tudi kovanec.

Dan po čiščenju

Na čistilni dan sem popila kozarec jabolčnega soka zjutraj in zvečer z nekaj lahkimi obroki in z dosti tekočine. Imela sem še dva večja izločanja s še nekaj več žolčnimi kamni, ki pa so bili manjši kot prvič.

Sedaj bom vsako jutro in vsak večer popila kozarec jabolčnega soka in bom nadaljevala s čiščenjem jeter in žolčnika vse dokler ne bodo čista. Nato se bom vrnila k zdravniku, da me poskenira in mi potrdi, da kamnov ni več.

Veliko koristi bomo imeli, če se bomo odločimo za čiščenje jeter in žolčnika. To je koristno tudi za tiste ljudi, ki si želijo naravno očistiti jetra in žolčnik brez uporabe zdravil. Kot sem to sama izkusila, je čiščenje jeter in žolčnika preprosto, poceni in brez bolečin in se lahko opravi skoraj čez noč. S tem naičnom ohranimo tudi svoj žolčnik. Samo Bog ve koliko grozljivih zgodb sem slišala od ljudi, ki trpijo zaradi motenj hranjenja odkar nimajo več žolčnika.

Prevedla in objavila:
Marina Butala Cigoj s.p., distributer angleške naturopatske klinike The Finchley Clinic





0 comments:

Post a Comment