Wednesday, November 2, 2011

MegaHydrate - dve pričevanji

Ponovno se po več kot dveh tednih odsotnosti vračam v ta spletni prostor, s pričevanji dveh uporabnikov Flanaganovega MegaHydrate. Spodnja pričevanja se v originalu nahajajo na Avstralski spletni strani dr. Patricka Flanagana (Phy Sciences).

Nadaljevanko o čiščenju jeter in žolčnika sem malo preskočila zato, da dam vsakemu nekaj, tudi tistim, ki potrebujejo še nekaj več informacij o MegaHydrate. Nadaljevanka o čiščenju jeter in žolčnika se bo nadaljevala naslednji teden.


Oba uporabnika MegaHydrate sta tako povedala:


1. pričevanje


Pred leti, preden sem začela uživati MegaHydrate dr. Patricka Flanagana, sem se počutila kot »absolutna razbitina«. Imela sem občutek kot bi potovala po cevi navzdol. Vsak dan, kadarkoli sem vstala iz postelje, sem se počutila kot bi me povozil tovornjak. Trpela sem zaradi mnogih bolezni, kot so na primer kronična utrujenost, visok krvni pritisk, sladkorna bolezen, okužba mehurja, težke in boleče noge, depresija, išias, kratkoročna izguba spomina, agorafobija, napadi diverkulitisa, sinuzitis, prekomerna telesna teža, navali vročine, nejasne misli, degeneriran levi kolk in na splošno sem se počutila staro, bolno in večino časa sem bila v bolečinah. Večino svojega časa sem preživela sede ali leže. Počutila sem se tako slabo, da nisem želela nadaljevati s svojim življenjem, saj nisem želela biti v breme mojemu čudovitemu partnerju, ki pa mi je dejal: »Četudi bi te moral hraniti z žlico, te ne bom zapustil.«

Tistega dne, ko sem vzela svojo prvo kapsulo MegaHydrate, sem se naslednje jutro prebudila zelo presenečena. Spomnila sem se svojih sanj tiste noči, ki so bile živahnih barv. Tega pred tem nisem bila mnogo časa sposobna. To mi je dalo vedeti, da se v mojih možganih dogaja nekaj dramatičnega. Že od prvega dne sta se moje zdravje in dobro počutje postopoma izboljševala, vse do točke, da se nisem več počutila bolno in staro. Dramatično se je izboljšal tudi moj vid.
V nekaj tednih sem svoj odmerek MegaHydrate povečala na 6 kapsul dnevno. To doziranje sem obdržala v nadaljnjih 6 mesecih. Sedaj ob vsakem obroku zaužijem po 1 kapsulo (skupno 3 kapsule dnevno). Ko se sedaj vsako jutro prebudim, skočim iz postelje, delam ves dan in skoraj nikoli ne potrebujem nikakršnega dodatnega počitka. Zelo veliko se smejim in počutim se absolutno fantastično. Ljudje mi kar naprej govorijo, kako odlično sem videti.

Resnično verjamem, da je MegaHydrate obrnil mojo biološko uro, zato imam namen uživati MegaHydrate celo svoje življenje.

Helen Hazell, 65 let mlada
Maroochydore, QLD
Australia

2. pričevanje

MegaHydrate uporabljam zato, da bi spodbudil alkalnost mojega prebavnega trakta. V skladu z naturopatskimi nasveti, prebavni trakt, ki je alkalen, lahko obnovi oslabljen imunski sistem. To pa spodbudi proces zdravljenja pred vsemi boleznimi kot je na primer tudi rak. Življenjskega pomena je zdraviti raka najprej z MegaHydrate in ne s kemoterapijo. To je v skladu s tem kot učijo napredni naturopati kot je na primer dr. Tim Ray iz Santa Monice, ki se je ukvarjal z mojim zdravljenjem. Dr. Tim Ray je precej znan naturopat iz Los Angelesa, ki zdravi raka z uporabo medicinsko dokazanih naravnih alternativ, ki ojačajo telo in ga pomladijo. Kemoterapija pa izniči našo obrambo, zaradi česar se rak lahko ponovi v približno 5 letih. MegaHydrate je produkt, ki ga dr. Tim Ray ponudi vedno kot prvo obrambo skupaj z encimi, kar pomaga prebavnemu traktu in jetrom, organoma ki sta prisotna vedno, v vseh primerih rakavih obolenj.

Nekateri zdravniki se morda ne bodo strinjali, toda dr. Ray ima presenetljive rezultate z alkaliziranjem prebavnega trakta, tako da se telo lahko bori skupaj z velikimi količinami dodanih vitaminov, z zeleno super hrano in s kisikovimi kapljicami ipd. Mnogo od tega poznam in tudi uporabljam.

Izkušnje dr. Tim Raya nas učijo, da se z MegaHydrate v 6 mesecih lahko odpravi tudi psoriaza pri otroku. Sam sem vsaki materi pripravljen svetovati kako premagati psoriazo, ki je prisotna v današnji družbi kot rezultat občutljive kože tistih mladih ljudi, ki niso sposobni izločiti toksine. MegaHydrate lahko okrepi telo in zaustavi to občutljivost. Megahydrate, ki ga damo otroku, lahko vsujemo v sok, ki ga ima otrok rad.
MegaHydrate je tudi boljši od antibiotikov saj z njim ni potrebno uživati tudi probiotikov, ki so drugače nujni, ko se uživajo antibiotiki. To zato, ker antibiotiki uničijo tudi dobre bakterije v naših telesih.

MegaHydrate pomaga tudi pri vseh vrstah artritičnih motenj. Prav tako odpravlja potrebo anemičnih oseb po uporabi železa saj MegaHydrate uspešno dovaja telesu kisik in zato prinaša olajšave v roku enega meseca ljudem, ki trpijo za kroničnim artritisom. V primeru artritisa lahko uporabite 4 kapsule MegaHydrate dvakrat  dnevno na prazen želodec. Lahko se obrnete tudi na mojega naturopata, ki je specializiran glede življenjsko nevarnih bolezni v Los Angelesu. Poiščite dr. Ray Tima.  On je navdušen nad MegaHydrate in ni še izgubil nobenega pacienta, ki se je držal discipline glede odmerka in se je obenem učil tudi o prehrambenih aspektih, ki podpirajo ta učinkoviti produkt in se jih držal. Sam bi lahko vsakomur svetoval glede uporabe istih metod in filozofije. Prepričan sem, da telo lahko popolnoma ozdravi ob strogi disciplini in z uporabo MegaHydrate, ne glede na diagnozo bolezni. Odpovedati se je treba kavi in zelo pogosto tudi hrani z glutenom, predvsem kruhu iz navadne moke, ker gluten upočasnjuje zdravilni proces poškodovanih tkiv. Pri tem lahko MegaHydrate ob vsaj 6 kozarcih vode dnevno ogromno pomaga, ampak je potrebna disciplina.

Mnogo moderne hrane tako zelo zakisli naše telo, da bo MegaHydrate poskrbel, da nas bo z lahkoto pripeljal do zdravega telesnega stanja.

Merrin Davey
Rockhampton, QLD
Australia

0 comments:

Post a Comment