Friday, March 2, 2012

Multipla skleroza - kaj pomaga?

Danes spet nekaj kar se mi je zdelo pomembneje od informacij o koencimu Q10 (CoQ10 Plus ali tekoči BioMulsion Q). In sicer o tem kako pomagati v primeru multiple skleroze. Tako je bilo namreč vprašanje gospe, ki me je kontaktirala po mailu. Spraševala je za nasvet kateri produkti so priporočljivi v primeru multiple skleroze, ko je prisotno tudi pomanjkanje apetita in zaprtje.
Odgovarja naturopat Mark G. Lester iz angleške naturopatske klinike The Finchley Clinic, ki tako svetuje.

Glede na moje izkušnje, se meni zdi, da najbolj povečajo apetit črni poper in druge podobne začimbe kot so npr. beli poper, čili in podobno, če jih uživamo v normalnih količinah v ali na obroku. Prav tako pomagajo prebavni encimi. Ti sicer ne povečajo apetita, kolikor sem sam lahko opazil, vendar pa bodo zagotovo izboljšajo absorpcijo tega, kar zaužijemo. Naš najboljši produkt s prebavnimi encimi je Active Digestive Enzymes.

Občasno sem imel stranke, ki so mi omenile, da sta probiotika Threelac in Fivelac povečala njun apetit, imel pa sem tudi stranke, ki so mi včasih dejale, da sta jim ta dva produkta ustvarila zaprtje. Sam bi kljub temu predlagal enega od teh dveh probiotičnih produktov, ob tem pa bi predlagal povečati doziranje OxyPowderj-a, če bi to bilo potrebno.

Glede MAP (Master Aminoacid Pattern prof. dr. Luca Morettija) menim, da je odličen produkt za izgradnjo mišične mase, kljub temu menim, da je v tem posebnem primeru primerno dodati prehrani še kak produkt s širšim aminokislinskim spektrom.

V primeru multiple skleroze na splošno so izjemno pomembne esencialne maščobne kisline (omega 3 in omega 6 (Rosa Mosqueta Oil). Prav tako tudi vitamin D (predlagam tekoči BioMulsion D).

Obstaja pa tudi zelo tesna povezava med multiplo sklerozo in prisotnimi ežkimi kovinami v telesu, ki jih je potrebno izločiti. Torej je dlje časa trajajoče uživanje produkta ZNatural, ki je namenjen odstranjevanju težkih kovin iz telesa (eno leto in več), 5 kapljic dvakrat dnevno, zelo priporočljivo. Poleg tega ljudje, ki imajo težave zaradi multiple skleroze, imajo običajno pomanjkanje magnezija (pomaga Magnesium Citrate) ter prekomerno razbohoteno glivico kandide v telesu, tako da bi bilo treba upoštevati tudi ta dejstva.

(ps: za več informacij o tem kako si pomagati v primeru glivice kandide –> KLIKNI TUKAJ)

Marina Butala Cigoj s.p., v sodelovanju z angleško naturopatsko kliniko The Finchley Clinic


0 comments:

Post a Comment