Sunday, March 20, 2011

MACA, čudež narave (2. del)

V prejšnjem članku tega bloga sem predstavila Maco, ki se jo da dobiti v angleški naturoptaski kliniki The Finchley Clinic. Pri Maci v prahu se gre za Maco, ki je po rezultatih kineziološkega testiranja ter po barvi in aromi najboljše kakovosti, ki se jo da dobiti v Evropi. Za več info v slovenščini o Maci, ki se jo da dobiti v angleški kliniki The Finchley Clinic -> KLIKNI TUKAJ

V nadaljevanju pa članek o Maci, ki je bil objavljen v 10. številki revije Jana z dne 8.marca 2011. Začetek se nahaja na spletni strani revije Jana, v nadaljevanju pa je objavljen prvi del celotnega članka. Danes pričevanja ljudi, ki so se srečali z Maco in jo uživajo, naslednjič nadaljevanje in konec.

Članek iz Jane, ki ga je sestavila Miša Čermak, se tako začenja.

Uvod

Maca, ki so jo uporabljali že Inki, raste visoko v perujskih Andih, na nadmorski višini 4400 metrov. Rastlina maca je videti kot mešanica kolerabe in pese, kot prehransko dopolnilo se uporablja posušen in zmlet gomolj.



Uživajo jo Nasini astronavti, nekateri slovenski ginekologi, le zakaj za vraga je ne bi poskusila tudi sama, sem se spraševala, ko sem vihala nos nad kozarcem z vodo, v kateri se je raztapljal na drobno zmlet svetlo rjav gomolj rastline maca, ki raste v perujskih Andih. Tudi pri nas spada med prehranska dopolnila, čeprav viri, članki, pričevanja in tudi predavanaje avstralske znanstvenice dr. Lily Stojanovske na simpoziju slovenskih in hrvaških znanstvenikov s področja menopavze in andropavze pred dvema letoma kažejo, da je maca veliko več. Njeni pozitivni učinki so presenetljivi: okrepi vitalnost in vzdržljivost, zmanjšuje čustven odziv na stres, dviguje libido, vpliva na plodnost pri obeh spolih, bistveno izboljšuje počutje v menopavzi in andropavzi, uravnava težo, izboljšuje kakovost kože, las ter še in še. Ljudje, ki jo uživajo, to potrjujejo.

Pričevanja

1. primer - Jelena: Polepšano življenje

"Sin Dejan mi je predstavil maco in ta prašek mi je polepšal življenje, mi vrnil smeh in dobro voljo. Že po nekajdnevni uporabi sem začutila spremembe: zopet sem se sproščeno smejala, kot se nisem že dve leti, odkar sem imela hudo prometno nesrečo, posledični stres in depresijo. Mislim, da ugodno vpliva na kožo, pa tudi kilogrami so se ustalili na moji normalni teži. Maco uživam dvakrat na dan, zjutraj s sokom, zvečer z jogurtom. Znanka pravi, da se ji je uredila prebava."

2. primer - Darja iz Ljubljane: Priporočam!

"Maco sem začela jemati na priporočilo prijateljice zaradi čezmerne utrujenosti, pomanjkanja energije in neplodnosti - posledice porušenega hormonskega ravnovesja. Obe sva se zdravili za virusom HPV, pri meni je bil že na meji rakavega. S partnerjem sva maco pridno jemala dvakrat na dan in zelo hitro se je obrestovalo. Vrnila se nama je energija in v slabih dveh mesecih po začetku jemanja mace sva po dobrem letu in pol neuspešnega poskušanja tudi zanosila. Tudi izvid za rakava obolenja je bil pozneje negativen. Na podlagi lastnih izkušenj jo priporočam vsem, ki imajo podobne težave."

3. primer - Saša in Drago Popovič: Po slabem mesecu jemanja - zanosila!

"Maco sva začela jemati zaradi kronične utrujenosti in depresije, saj naj bi povrnila energijo in vplivala na boljše počutje. Poskusila sva jo iz čiste radovednosti in jo oba jemala dvakrat na dan. Po slabem mesecu sva presenečeno ugotovila, da sva zanosila - trudila sva se že pet let" Prepričana sva, da je za srečo "kriva" maca, saj sva pozneje ugotovila, da uravnava hormonski sistem in blago vpliva na menstrualni ciklus - posledica uravnovešenega hormonskega sistema pa je večja plodnost. Odtlej jo priporočam vsem ženskam, ki se trudijo, da bi zanosile, posebej tistim, ki se že zdravijo s hormoni, saj je najpomembnejše to, da je maca naravna. Navadno se ženskam, ki se zdravijo s hormonskimi injekcijami, poruši ves biositem - pospešeno se redijo, izgubljajo menstruacijo. Maca učinkuje podobno kot hormon, a brez stranskih učinkov."

4. primer - Vesna, 57 let, in njena dva sinova: Shujšali!

"Maco jemljem že več kot dve leti. Starejši sin, pilot pri Adrii, jo jemlje za boljšo vzdržljivost in koncentacijo, tudi nekateri drugi piloti. Mlajši sin pa pravi, da se lažje in dlje uči, manj je utrujen in nerazpoložen pa tudi shujšal je brez težav. Sama sem bila tik pred operacijo ščitnice, ki zdaj ni več potrebna in nimam več težav z njo. Prav tako nimam nikakršnih težav z menopavzo. Pojavil se je tudi začetek osteoporoze toda po enoletnem uživanju mace je zdravnica ugotovila, da se mi je kostna masa povečala, kar jo je presenetilo, ker ne živim prav zdravo in nisem jemala nobenih tablet. Tudi shujšala sem za skoraj deset kilogramov."

5. primer - Andrejka Hartner: Vsestransko mi je pomagala!

Andrejka Hartner, terapevtka limfne drenaže in masaž ter učiteljica reikija, je imela še pred dvema letoma porušeno hormonsko ravnovesje. Mučile so jo številne zdravstvene težave. Dolgo je vztrajno iskala rešitev zanje in jo našla v maci, v desetih dneh je težave povsem odpravila! "Pred dvema letoma se mi je po psihičnih naporih v nekdanji službi porušilo hormonsko ravnovesje. Začela sem krvaveti iz črevesja in tudi po mesec in pol skupaj iz rodil. Izgubila sem veliko krvi. Poleg vsega sem imela neredne, boleče menstruacije, bila sem utrujena, brezvoljna in nespečna. V mišicah in sklepih me je neznosno bolelo. Psihično in fizično sem bila povsem izčrpana, brez energije in volje.
Ginekologinja mi je predlagala hormonsko zdravljenje, a sem ga zavrnila, ker sem proti kemiji. V mladosti sem morala namreč prekiniti jemanje kontracepcijskih tablet zaradi jetrnih reakcij. Rešitev sem skušala najti v raznih naravnih zeliščih in prehranskih dodatkih, od rmanovega čaja in tinkture do kapsul, ki naj bi vplivale na počutje žensk v meni. A vse to mi je le rahlo olajšalo težave. Nato pa mi je prodajalka v trgovini z zdravo prehrano predlagala maco. V približno sedmih do desetih dneh mi je postavila hormonski sistem v ravnovesje, mi dvignila energijo, krvavitve, vročinski valovi in bolečine so izginili. Zdaj se spet počutim odlično! Vsako jutro na tešče zaužijem čajno žličko korenine maca, zmlete v prah, ki jo raztopim v dveh decilitrih vode, ogrete na sobno temperaturo.
Njen učinek je res močan, zato jo včasih raje zaužijem nekoliko manj kot čajno žličko, včasih le polovico. Pazim, da je ne zaužijem preveč. Opazila sem namreč, da takrat rahlo otečejo prsi. Take kure se držim vsak dan, traja pa pri meni od en do dva meseca, nato jo za teden ali štirinajst dni prekinem. Ko mi hormonski sistem spet zaniha, jo ponovim."

6. primer - Iztok Černe, glasbenik

pravi, da je pozitivne učinke prehranskega dopolnila, ki ga še vedno navdušuje, začutil že po enem tednu uživanja.

Za več informacij o Maci -> KLIKNI TULE

 

Če ti samostojno naročanje bolj ustreza kot naročanje s posredovanjem, vstopi v spletno trgovino angleške naturopatske klinike s klikom na spodnjo povezavo.

 
Marina Butala Cigoj s.p., zunanja sodelavka angleške naturopatske klinike The Finchley Clinic za Slovenijo in druge republike bivše Jugoslavije



...

0 comments:

Post a Comment